Factory kocha miasto

Kompleksowa obsługa marki Outlet Factory na polskim rynku.

ZADANIE

Kompleksowa obsługa marki Outlet Factory na polskim rynku. Kampania wiosenna.

REALIZACJA

Działania 360 stopni dla sieci centrów Outlet Factory prowadzimy nieprzerwanie od 2011 roku.

Po „Sztuce zakupów” przyszedł czas na niezwykle atrakcyjną wizualnie i bardzo pojemną platformę komunikacyjną – „Faktory kocha miasto”. Marka Factory prezentuje nową, wiosenna kampanię „Factory kocha miasto”, która jest wyrazem wzajemnej miłości. Factory kocha miejski szyk swoich klientów i wspiera ich dążenie do własnego stylu, oferując im ulubione brandy ZAWSZE 30 – 70% TANIEJ. Klienci kochają Factory za to, że mogą być sobą i swobodnie wyrażać swój styl, a jednocześnie nie muszą przepłacać.

 Odpowiadamy za stworzenie strategii oraz platformy kreatywnej marki Factory. Przeprowadzamy kompleksowe kampanie reklamowe, które obejmują akcje zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe (np.: Jeansomania, Weekend kobiecy, Butomania, w trakcie których na klientów czekają jeszcze większe zniżki na określone produkty), a także działania social media.


Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

zamknij →